Главная

  • Առաջադրանքեր դասարանում

    Կատարե՛ք բաժանում.

    ա) 8,368 ։ 2=4,184
    բ) 17,024 ։ 4=4,256
    գ) 0,0225 ։ 15=0,0015
    դ) 10,5 ։ 7=1,5
    ե) 6,25 ։ 125=5
    զ) 10,08 ։ 24=0,42
    է) 11,223 : 3=3,741
    ը) 374,17 : 31=1,27
    թ) 13,041 : 23=567

    Կատարե՛ք բաժանում.

    ա) 40,25 ։ 2,3=1,75
    բ) 4,221 ։ 0,63=0,67
    գ) 30,303 ։ 33,3=9,1
    դ) 9,3456 ։ 10,62=0,88
    ե) 35,601 ։ 0,01=356,010
    զ) 0,13464 ։ 0,396=0,3
    է) 14,924 ։ 0,82=01,82
    ը) 788,48 ։ 1,28=6,16
    թ) 189,1 ։ 0,305=620
    ժ) 13,536 ։ 0,423=32
    ժա) 0,001 ։ 0,2=0,005
    ժբ) 10,74197 ։ 87,00=130

    Կատարե՛ք բաժանում.

    ա) 1000 ։ 0,25=4000
    բ) 169 ։ 1,3=130
    գ) 7920 ։ 3,6=2200
    դ) 1295 ։ 0,37=3500
    ե)  276 ։ 2,3=120
    զ) 10572 ։ 8,81=1200
    է) 888 : 0,37=2400
    ը) 302 : 0,2=1510
    թ) 4451 : 44,51=100

    Խնդիր համար․

     Ուղղանկյան երկարությունը 26,53 դմ է, իսկ մակերեսը 465,8668 դմ2 է։ Գտե՛ք ուղղանկյան լայնությունը։

    Կատարե՛ք բաժանում.

    ա) 52,3527 ։ 3,27 =16,01
    բ) (–32,8) ։ (–8,2) =4
    գ) 25,52 ։ (–5,5)=-4,64
    դ) (–19,558) ։ (–7,7)=2,54
    ե) 0,1938 ։ 0,51=0,38
    զ) 0,1938 ։ 0,51=-
    է) (–0,90216) ։ 0,14=-1,7689411765
    ը) (–0,0101) ։(–10,1)=0,001
    թ) 6,858 ։ (–0,9)=-7,62

  • Առաջադրանքներ.

    1) Կատարե՛ք հանում.

    ա) 3,56 – 2,14 =1,42

    բ) 81,22 – 53,12 =27,10

    գ) 111,782 – 65,327=45,455

    դ) 17,1 – 8,256 =

    ե) 0,625 – 0,1 =0,525

    զ) 7,35 – 6,35 =1,00

    2) Ինչքանո՞վ է 27,38 մ-ը մեծ 13,81 մ‐ից։
    13,57-ով

    3) Գտե՛ք արտահայտության արժեքը.

    ա) (0,241 – 0,15) ⋅ 100 + (3,72 + 14,25) ⋅ 10 =115,2200

    բ) (56,37 – 43,21) ։ 10 – (2,36 – 2,01) ։ 100 =1,3135

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    1) Կատարե՛ք հանում.

    ա) 1,037 – 1 =1,036

    բ) 3,263 – 2 =3,261

    գ) 8,002 – 8 =7,002

    դ) 11,397 – 9 =11,388

    ե) 107,03 – 56 =105,57

    զ) 34,56 – 29 =34,27

    2) Ուղղանկյան կողմերի երկարությունները 6,37 դմ և 10,01 դմ են։ Ուղղանկյան մեծ կողմը փոքրացրել են 3,2 դմ-ով, իսկ փոքր կողմը՝ 5,5 դմ-ով։ Որքա՞ն է ստացված ուղղանկյան պարագիծը։

    3) Գտի՛ր *-ը.

    ա) 7,86 + 17,81 = 10,05

    բ) 43,19 +01,914 = 45,114

    գ) 117,18 –8,841 = 38,241

    դ) 53,27 + 52,37= 90

  • Առաջադրանքներ․

    1)Կատարե՛ք գումարում․

    ա)3,82 + 41,705 =45,525

    բ)0,921 + 4,8 =5,721

    գ)8,903 + 152,9 =160,903

    դ)0,0032 + 1119,69 =19,6932

    ե)5,51 + 6,36 =11,87

    զ)0,002 + 0,00017=0,00217

    2)Լուծե՛ք հավասարումը․

    ա)z — 0,615 = 0,02=0,635

    բ)z — 18,2 = 124,01=14,221

    գ)27 = z — 10,0001=37,0001

    դ) 654,1 = z — 5037,203

    3)Կատարե՛ք գործողությունները․

    ա)(6,93 + 1,08) • 10 + (9,734 + 11,25) • 100 =217,01

    բ)(39,63 + 5,7) • 100 + (3,565 + 15,001) • 10 =

    4)Եռանկյան կողմերի երկարություններն են՝ 4,11 սմ, 2,65 սմ, 3,8 սմ։ Գտե՛ք եռանկյան պարագիծը։ 6,76 cm

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)․

    1)Կատարե՛ք գործողությունները․

    ա)2 + 0,38 =0,40

    բ)1 + 15,07 =15,08

    գ)100 + 0,096 =0,196

    դ)20 + 4,097 =5,117

    ե)0,836 + 10 =0,846

    զ)5,0001 + 18 =5,0019

    2)Կատարե՛ք գումարում․

    ա)(-1,2) + (-3,4) =-4,6

    բ)(-8,75) + (-1,25) =-10,00

    գ)(-0,37) + (-6,23) =6,60

    դ)(-4,38) + (-2,04) =-6,42

    ե)(-1,001) + (-2,456) =-3,457

    զ)(-18,203) + (-0,411) =18,614

    3)Տրված են 3,25 , 10,02 , 0,64 թվերը։ Նրանցից կազմե՛ք տարբեր գումարներ և հաշվե՛ք դրանք։
    3,25+10,02=13,27

    4)Լուծե՛ք հավասարումը․

    ա)x — 0,99 = 0,01=1,10

    բ)4,52 = x — 10,48=15,00

    գ)12,28—3,64 8,64 = 0

    դ)20,3 = 20,75 — 0,45

    ե)0,4 — 0,3 = 1

    զ)17,4 = 28,6— 11,2

  • Դասարանական աշխատանք

    1. Արդյո՞ք հետևյալ թիվը տասնորդական կոտորակ է՝ 58/5

    • այո
    • ոչ 

    2. Կոտորակը ներկայացրու տասնորդական կոտորակի տեսքով:

    Կոտորակը մի կրճատիր:

    8/4 = 200/100

    3. Տրված թվերից ո՞րն է համակարգային տասնորդական կոտորակը:

    Ընտրիր ճիշտ տարբերակը:

    • 1/9
    • 4/10
    • 1/100
    • 82/4
    • 82/100

    4. Տրված թվերից որո՞նք են տասնորդական կոտորակները:

    Ընտրիր ճիշտ տարբերակները:

    • 4/7
    • 13/1000
    • 7 5/13
    • 4/100
    • 7/10

    5. Հետևյալ տասնորդական կոտորակը գրիր համակարգային տասնորդական կոտորակների միջոցով:

    7/100 =1/100+1/100+1/100+1/100+1/100+1/100+1/100

    6. Գրիր տրված կոտորակին հավասար տասնորդական կոտորակ.

    ա) 1/2 = 5/10

    բ) 4/5 = 8/10

    գ) -9/25 = -36/100

    դ) -303/250 = -1212/1000

    7. Ո՞ր թվում է 3 թվանշանը գտնվում միավորների կարգում:

    • 983.45
    • 98.345
    • 9834.5
    • 98345

    8. 206 ամբողջ 8 տասնորդական կոտորակը գրիր թվանշաններով:
    206,8

    9. Լրացրու 13,4539 թվի կարգային միավորների աղյուսակը.

    տասնավորմիավորտասնորդականհարույրերորդականՀազարերորդական տասհազարերորդական
    10330500400013

    10. Տասնորդական կոտորակը գրիր դիրքային գրառումով.

    ա) 6/100 =0,06

    բ) 372/10 =0,011

    գ) 813/100 =0,013

    բ) 372/10 =0.036

    դ) 13/1000 =

    ե) 4567/10=

    զ) 513/10000 =0,0513

    11. Տասնորդական կոտորակը գրիր սովորական կոտորակի տեսքով.

    ա) 3.87 = 380/100

    բ) 16.99 = 1699/100

    գ) 137.556 = 137556/100

    դ) 0.003 = 3/100

    ե) 1.001 = 1/1000

    զ) 37.1 =371/10 

    12. Թվանշաններով գրիր հետևյալ տասնորդական կոտորակը.

    ա) զրո ամբողջ մեկ հարյուրերորդական, 1.01

    բ) յոթ ամբողջ քսանհինգ հազարերորդական,7/025

    գ) երեսուներկու ամբողջ տասնութ տասհազարերորդական,32.0018

    դ) զրո ամբողջ երկու հարյուր երեսունյոթ հազարերորդական։0.237

  • Վ.Տերյան-Գարուն

    Գարունը այնքա՛ն ծաղիկ է վառել,
    Գարունը այնպե՛ս պայծառ է կրկին.
    — Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
    Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին։
    Այնպե՛ս գգվող է երեկոն անափ,
    Ծաղիկներն այնպես նազով են փակվում.
    — Շուրջըս վառված է մի անուշ տագնապ,
    Մի նոր հուզում է սիրտըս մրրկում…
    Անտես զանգերի կարկաչն եմ լսում,
    Ւմ բացված սրտում հնչում է մի երգ.
    —Կարծես թե մեկը ինձ է երազում,
    Կարծես կանչում է ինձ մի քնքուշ ձեռք…

    Բառերի բացատրություններ
    գգվել-Սիրով ու քնքշությամբ գրկել ու շոյել, փայփայել, փաղաքշել:
    տագնապ-վախ
    մրկել- Ոչ լրիվ այրել, խանձել:
    անտես-չտեսնո


    Հ.Շիրազ -Գարնանամուտ

    Մանուշակներ ոտքերիս ու շուշաններ ձեռքերիս,
    Ու վարդերը այտերիս, ու գարունը կրծքիս տակ,
    Ու երկինքը հոգուս մեջ, ու արեւը աչքերիս,
    Ու աղբյուրները լեզվիս՝ սարից իջա ես քաղաք,-
    Ու քայլեցի խայտալով ու շաղ տալով մայթերին
    Մանուշակներ ու վարդեր ու շուշաններ ձյունաթույր,
    Ու մարդիկ ինձ տեսնելով՝ իրենց հոգնած աչքերին
    Տեսան ուրիշ մի աշխարհ, գարուն տեսան նորաբույր,
    — Ի՜նչ թարմություն,- ասացին,- ի՜նչ թարմություն,-
    ու բացին
    Լուսամուտներն իմ առջեւ, ու ես իմ սիրտը բացել՝
    Անցնում էի երգելով ու շաղ տալով մայթերին
    Մանուշակներ ու վարդեր ու հասմիկներ հոգեթով,
    Կարծես մի ողջ բնություն մի պատանի էր դարձել,
    Քաղաք իջել լեռներից՝ կանցներ զմրուխտ հեքիաթով
    Երկրե-երկիր շաղ տալով կակաչներն իր ձեռքերի,
    Մեր երգերի լուսաբացն ու գարունը լեռների։

    բառերի բացատրություննոր
    խայտալ-Ուրախությունից թռչկոտել։
    հոգեթոյլ-Հոգեզմայլ լինելը:

  • Առաջադրանքներ դասարանում

    1.  Հետևյալ պնդումներից ընտրե՛ք ճշմարիտները.
      ա) Սկյուռն ունի չորս թաթիկ։  ճ
      բ) Ավտոմեքենայի անիվները քառակուսու ձև ունեն։ ս
      գ) Երկու թվերի գումարը զույգ թիվ է։ ս
      դ) Գիրքն սկսել է քայլել։ ս
      ե) Մայթերը նախատեսված են հետիոտների համար։ ճ
      զ) Ծառերը ծաղկում են գարնանը։ ճ
    2.  Հետևյալ պնդումներից ընտրե՛ք կեղծերը.
      ա) Գիրքը և գրիչը տարբեր առարկաներ են։ճ
      բ) Քարը փետուրից թեթև է։ ս
      գ) Շենքը զուգահեռանիսի ձև ունի։ճ
      դ) Աթոռը և սեղանը ֆուտբոլ են խաղում։ ս
      ե) Նարդի խաղում են չորսով։ ս
      զ) Ուղղանկյան անկյուններից մեկը հավասար է 30O-ի։ ս
    3. Հետևյալ պնդումներից ընտրե՛ք ասույթները.
      ա) Հունիսը, հուլիսը և օգոստոսը ամառվա ամիսներ են։ ասույթ է
      բ) Դեկտեմբերը, հունվարը և մարտը ձմեռվա ամիսներն են։ասույթ է
      գ) Ապրիլին ձյուն է եկել։ասույթ չէ
      դ) Լիճը թռել է տիեզերք։ասույթ է
      ե) Մարդը չի կարող ապրել առանց ջրի։ասույթ չէ
      զ) Ամեն մի երեխա ունի հայր ու մայր։ասույթ է
    4. Բերե՛ք կեղծ և ճշմարիտ ասույթների երկուական օրինակ։
      Կազմե՛ք դիզյունկցիա հետևյալ երկու ասույթներից.
      ա) A. Զբոսաշրջիկը ճանապարհ է ընկնում ավտոմեքենայով։
      B. Զբոսաշրջիկը ճանապարհ է ընկնում հեծանիվով։

    Զբոսաշրջիկը ճանապաչհ է ընկնում է հածանիվով կամ մեքենայով։

    բ) A. Խաղոսկրը նետելիս բացվել է 3 թիվը։
    B. Խաղոսկրը նետելիս բացվել է 5 թիվը։

    Խաղոսկորը  նետելիս բացվել է 5 կամ 3 թիվը։
    գ) A. Աշակերտը եկել է դպրոց մինչև ժամը 9-ը։
    B. Աշակերտը ուշացել է դասից։

    Աշակերտը եկել է դպրոց ժամը 9- ին կամ ուշացել է։

    դ) A. Կիրակի օրը մառախուղ է լինելու։
    B. Կիրակի օրը արևոտ եղանակ է լինելու։

    Կիրակի օրը լինելու մառախուղ կամ արևոտ օր։

    1. Կազմե՛ք կոնյունկցիա հետևյալ երկու ասույթներից.
      ա) A. Խնձորը մեծ է։
      B. Խնձորը կանաչ է։

    Խնձորը մեծ է և կանաչ է։

    բ) A. Շենքը բազմահարկ է։
    B. Շենքը շքեղ է։

    Շենքը բազմահարկ է և շքեղ։
    գ) A. Մայրիկը թատրոն է գնացել։
    B. Հայրիկը թատրոն է գնացել։

    Մայրիկը և հայրիկը թատրոն են գնացել։
    դ) A. Ինքնաթիռը ժամանել է Երևան։
    B. Ինքնաթիռը ժամանել է ժամը 17-ին։

    Ինքնաթիռը ժամանել է ժամը 17-ինբ Երևան։
    6․ Գրե՛ք հետևյալ ասույթների ժխտումը.
    ա) Գնացքը կայարան է ժամանել ուշացումով։

    Գնացքը կայարան ժամանել է առանց ուշացումի։

    բ) Գիրքը հետաքրքիր է։

    Գիրքը հետաքրքիր չէ։
    գ) Մարզիկը ռեկորդ է սահմանել։

    Մարզիկը ռեկյորդ չի սահմանել։
    դ) Նետաձիգը դիպել է թիրախին։

    Նետաձիգը չի դիպել թիրախին”։
    ե) Աշակերտը լուծեց խնդիրը։

    Աշակերտը չլուծեց խնդիրը։


    Կրկնենք անցածը

    1. Գտնվո՞ւմ են արդյոք հետևյալ կետերը միևնույն ուղղի վրա.
      ա) A (0, 1), B (–1, 1), C (4, 9), D (–2,–3),
      բ) A (1, 0), B (2, 1), C (–1,–2), D (3, 4)։
    2. Դեղձենիները կազմում են այգու ծառերի 45 %-ը, ծիրանենիները՝ 30 %-ը։ Այգու մնացած 20 ծառերը խնձորենիներ են։ Յուրաքանչ­յուր տեսակի քանի՞ ծառ կա այգում։
    3. ա․․Թենիսիստներից մեկը 35 խաղերից հաղթել է 24-ում, իսկ մյուսը 25 խաղերից հաղթել է 12-ում։ Ո՞ւմ արդյունքն է ավելի լավ (եթե հաշվի առնենք շահած խաղերի քանակի հարաբերությունը բոլոր խաղերի քանակին)։
      բ․․ Երկու շրջանագծերի շառավիղները 3 սմ և 6 սմ են, իսկ նրանց կետերի ամենամեծ հեռավորությունը հավասար է 20 սմ-ի։ Գտե՛ք շրջանագծերի կենտրոնների հեռավորությունը։
    4. Երկու մեծ և երեք փոքր կայանատեղերում տեղավորվում է ընդամենը 33 մեքենա, իսկ հինգ փոքր և երկու մեծ կայանատեղերում տեղավորվում է ընդամենը 43 մեքենա։ Քանի՞ մեքենա է տեղավորվում յուրաքանչյուր կայանատեղում։
    5. Լուծե՛ք հավասարումը.
      ա) x – 4 = 2x + 5, գ) –5x – 11 = –x – 3, ե) –x + 3= 3x + 4։
      բ) 3x + 1 = x – 7, դ) 2 + x =  2x,
  • Առողջագիտություն

    Մենք տեխնոլոգիա առարարկաից անցել էնք առողջագիտություն։ Մեր առողջագիտության դասերը շատ հետաքրքիր են անցնում։ Ես սովորեցի ականջների մասին, մազերի մաշկի խնամք, հագուստի և կոշիկների խնամք, ձերքերի խնամք։ և մենք սովորեցինք ինչպես աճեցնել միկռո կանաչի։

  • Դասարանական աշխատանք

    1.  Լուծիր հավասարումը.

    ա) x – 832 = 174
    X=1006

    բ) x – 303 = 27
    X=330

    գ) 1405 – x = 108
    X=1513

    դ) 84 + x = 124
    X=40

    2. Հավասարման արմա՞տ է արդյոք 3 թիվը.

    ա) x – 5 = 0
    Ոչ

    բ) 2x = 6
    Այո

    գ) 7 – x = 0
    Ոչ

    դ) x = 6 – x
    Այո

    3. Ո՞ր հավասարման արմատն է  1 թիվը.

    • 2x = 5
    • 4x = 0
    • 7x = 7
    • 6x + 8 = 14
    • 8 – x = 7

    4. Լուծիր հավասարումը.(4-6 վարժություններ)

    ա) 15 – 3x = 0
    X=0

    բ) 4x + 2x – 7 = 5
    X=0
    X=6

    գ) 7x + x + 3 =19
    X=2

    դ) 3x – 1 = 2x
    X=1

    ե) 3x – 6 = x
    X=3

    զ) x + 3 = 3x – 7
    X=5

    5. 

    ա) 3 – x = 1 + x
    X=1

    բ) 7x + 2 = 3x -10
    X=-3

    գ) 5x – 8 = 3x – 8
    X=0

    դ) 1/2x – 3 = 2 – 1/3x
    X=6

    6.

    ա) 2(x – 5) = 9
    X=19/2

    բ) 12 + 3(x – 1) = 0
    X=-3

    գ) -(x + 8) = 3
    X=-11

    դ) 1 – 5(2 – 3x) = 6
    X=1

    ե) 7 – 3(x + 1) = 6
    X=-2/3

    զ) 5 – 2(3 – x) = 11
    X=6

    7. Կազմիր հավասարում և լուծիր այն.

    ա) x թվին գումարել են 4 և ստացել են 19։
    X=15

    բ) x թվից հանել են 10 և ստացել են 7։
    X=3

    գ) 35-ից հանել են x թիվը և ստացել են 5։
    X=30

    դ) 11-ին գումարել են x թիվը և ստացել են 25։
    X=14

    8*. Մանկապարտեզում կան 14 աղջիկ և 12 տղա։ Եթե երեխաների կեսը գնա զբոսնելու, ապա նրանցից ամենաքիչը քանի՞սը կլինեն աղջիկներ։
    7

    Լրացուցիչ առաջադրաքն

    1. Լուծիր հավասարումը.

    ա) 2(x – 1/2) = 4
    X=2/5

    բ) 3(1/3 – x) = 2 2/3  

    2. Կազմիր հավասարում և լուծիր այն.

    ա) x թվի կրկնապատիկին գումարել են 7 և ստացել են 8։
    X=0.5

    բ) 15 -ից հանել են x թվի եռապատիկը և ստացել են 3։
    X=4

    3. Լուծիր հավասարումը.(3-4 վարժություններ)

    ա) 2(x + 3) = 6 – x
    X=0

    բ) 7(3 – x) + 4(x + 2) = 8

    4. 

    ա) 3(x + 2) – x = 10
    X=2

    բ) 8 = 3(x – 4) – x
    X=10

    գ) 4x + 3(x – 7) = 5
    X=26/7

    դ) 3(x – 1) + x = 2x
    X=3/2

    5*. Ասյա, Օլյա և Էլյա սկյուռիկները միասին հավաքեցին 7 ընկույզ: Նրանցից յուրաքանչյուրը հավաքեց տարբեր քանակի ընկույզ, սակայն յուրաքանչյուրը՝ ամենաքիչը մեկ ընկույզ: Ասյան հավաքել է ամենաքիչ քանակը, Օլյան՝ ամենաշատը: Քանի՞ ընկույզ է հավաքել Էլյան:
    2

  • Ականջակալների մասին

    Վերջին վիճակագրությունը ցույց է տալիս տարբեր տեսակի ականջակալների մեծ պահանջարկ: Փորձագետների եզրակացությունները, որոնք կատարվել են Մոսկվայի մետրոյում կատարված ուսումնասիրությունների հիման վրա, հաստատում են, որ շարժական շարժական սարքեր օգտագործողների 80% -ը տրանսպորտում գտնվելիս անընդհատ երաժշտություն է լսում: Նախորդ տարիների հաշվարկների համեմատ `նման հարմարանքներ օգտագործողների թիվը եռապատկվել է:

    Նման հաշվարկները հաստատվում են մարզադահլիճում, գրադարանում և պարզապես փողոցում գտնվող երիտասարդների տեսարանով: Աուդիո ձայնագրությունները լսելու համար արտադրված պարագաների քանակը տարեցտարի աճում է: Ավելի վաղ ականջակալները, երաժշտությունից բացի, թույլ էին տալիս լսել շրջակա միջավայրի մի քանի ուժեղ ձայներ, այնուհետև ժամանակակից մոդելները մեկուսացնում են օգտագործողին ամեն ինչից, ինչ տեղի է ունենում:

    Ականջակալները վնասակար՞ են առողջությանը:

    Հետազոտողները պարզել են, որ վերջին 10 տարիների ընթացքում նկատվում է երիտասարդների թվի աճ, ովքեր 30 տարեկանից հետո լսողությունը նվազել են, ինչպես դա տեղի ունեցավ կենսաթոշակառուների առաջ 60 տարի անց: Մասնագետները այս միտումը կապում են ականջակալների օգտագործման հետ, իսկ բժիշկներն ապացուցել են դրանց վնասակար ազդեցությունը լսողության օրգանների վրա: Միեւնույն ժամանակ, ոչ ոք չի ասում, որ ականջակալներից կարող ես խուլ լինել:

    Պարբերաբար հեռախոսազանգերի կամ լեզվի ուսուցման համար պարագաներ օգտագործելը չի ​​վնասում ձեր ականջներին: Խնդիրներն առաջանում են հենց երաժշտություն լսելիս, հատկապես ավելի քան 100 դբ ծավալով: Եվ դեռահասները սիրում են լսել իրենց նախընտրած մեղեդիները ՝ բարձրացնելով ձայնը, հաճախ նվաստացնելով երաժշտական ​​կոմպոզիցիայի նվագարկման որակը:

    ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ Ականջակալներ օգտագործողները, իրենց մասնագիտական ​​գործունեության բնույթից, ավելի քիչ են տառապում լսողության խանգարումներից: Դիսպետչերները, ռադիոօպերատորները պարբերաբար օգտագործում են այս լրասարքը և չեն օգտագործում այն ​​առավելագույն հզորությամբ:

    Մարդու ականջի համար նորմալ է 30 դԲ մակարդակի վրա ձայնի ընկալումը: Տեխնոլոգիական սարքավորումների շահագործումը, ճչոցը, 80 դԲ-ից ավելի տրանսպորտային միջոցների աղմուկը վնասակար են համարվում լսողության օրգանների համար: Այս մակարդակը համապատասխանում է մետրոյի աղմուկին: Ականջակալներն ուղղակիորեն դուրս են գալիս ականջի ականջին մինչև 120 դբ, ինչը համապատասխանում է օդանավի ռեակտիվ շարժիչի բարձրությանը ՝ չափված 50 մետր հեռավորության վրա:

    Հղում! Մակերևութային և ստորգետնյա երկաթուղային տրանսպորտի օպերատորները, աշխատուժի պաշտպանության պահանջներին համապատասխան, պետք է օգտագործեն «ականջի խցաններ» ՝ ականջը աղմուկից մեկուսացնող սարք: Նրանք նման են ականջի ականջակալներին, բայց նախատեսված են միայն ձեր լսողությունը պաշտպանելու համար:

    Ականջներից բացի, ինչպես բժիշկներն ապացուցեցին, տառապում է մարդու ամբողջ մարմինը: Այս ազդեցության հիմնական ախտանիշներն են.

    • գլխապտույտ;
    • արագ հոգնածություն;
    • նյարդայնություն;
    • ականջների զնգոց;
    • գլխացավեր;
    • ճնշման ալիքներ.

    Գիտնականներն ապացուցել են, որ բարձր երաժշտություն լսելու համար պարագաների օգտագործումը բերում է լսողության ամբողջական կորստի: Modernամանակակից պատանիները հենց այս նպատակով են օգտագործում հարմարանքներ ՝ առանց մտածելու, թե ինչ հետեւանքների կարող է հանգեցնել դա:

    Առավել վնասակար ու ամենաանվնաս ականջակալները

    Բջջային սարքերի պարագաների արտադրողները օգտվողներին առաջարկում են ձայնային ձայնագրություններ լսելու համար ակուստիկ սարքերի լայն տեսականի: Դրանք ներառում են.

    • liners կամ վակուում;
    • դեղահատեր;
    • ճանապարհային օրինագծեր;
    • մոնիտորինգ

    Սիլիկոնային կամ ռետինե կնիքով վակուումային հարմարանքները ամրացնելով ականջի մեջ ՝ օգտագործողը մեկուսանում է իրեն արտաքին ձայներից: Ալիքների թրթռումները, որոնք փոխանցվում են անմիջապես թմբկաթաղանթին, մեծ վնաս են պատճառում լսողական օրգանին: Ըստ աուդիոլոգների, ավելի քան 5 տարի այդպիսի ականջակալներ օգտագործելիս պաթոլոգիական ցավոտ գործընթացները դառնում են անշրջելի և հանգեցնում լսողության կորստի, ուստի այդպիսի պարագաները համարվում են ամենավտանգավորը:

    Բջջային սարքերի միջին սեփականատերը օգտագործում է պլանշետներ, որոնք հաճախ ներառվում են հեռախոսների մեջ: Հատուկ դիզայնը ձայնն ուղղում է դեպի ականջի ականջը ՝ արտացոլվելով լսողական օրգանների պատերից ՝ նվազեցնելով ընկալման բեռը: Ձայնի վատ մեկուսացումը թույլ չի տալիս ստանալ լավ որակի վերարտադրելի ձայնագրություններ ՝ միաժամանակ օգտագործման ընթացքում ունենալով ավելի քիչ վնասակար ազդեցություն:

    Ականջի հարմարանքները տեղադրված են ականջների դեմ աղեղի շնորհիվ, որը տեղադրված է գլխի վերին մասում կամ գլխի հետեւի մասում: Դրանց վնասը պակաս է ներդիրներից, և որակը միշտ չէ, որ համապատասխանում է օգտագործողներին:

    Ականջակալների մոնիտորինգը ամբողջությամբ, և որոշ մոդելներ մասամբ ծածկում են ականջները արտաքին միջավայրից: Նման մոդելներն օգտագործվում են պրոֆեսիոնալ աշխատանքի կամ երաժշտասերների համար: Ենթադրվում է, որ այս տեսակի լրասարքն ավելի քիչ է վնասում լսողության օրգաններին, քանի որ անցնելով ականջի մակերևույթով, թրթռումային թրթռումները մեղմվում են, և թմբկաթաղանթն ցավոտ է ընկալում երաժշտությունը:

    ԿԱՐԵՎՈՐ Նշված աքսեսուարներից որևէ մեկը ընտրելիս պետք է հիշեք, որ նրանցից յուրաքանչյուրն ունակ է մեծ կամ փոքր չափով վնասել լսողությունը:

    Բարձր ծավալը վնասո՞ւմ է ձեր ականջներին:

    Գիտնականների ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ ռոք երաժշտության երկրպագուները լսում են ձայնագրությունները, երբ ականջակալներում ձայնը բարձրանում է 90-130 դբ ՝ միաժամանակ դրական հույզեր ստանալով: Աքսեսուարների հենց այս օգտագործումն է, որ երաժշտասերներին տանում է դեպի լսողության խանգարում:

    Սկզբում այդպիսի ձայնով երաժշտություն լսելու դադարները թույլ են տալիս վերականգնել լսողության գործառույթը 24 ժամվա ընթացքում: Timeամանակի ընթացքում, գաջեթների հաճախակի օգտագործմամբ, շրջակա ձայների ընկալման որակը վատթարանում է: Հետեւաբար, աուդիոլոգները խորհուրդ են տալիս օգտագործել պարագաներ միայն միջին կամ ցածր ձայնային մակարդակներում:

    Ձայնի աղբյուրից թմբկաթաղանթի կարճ հեռավորությունը մեծացնում է լսողության խանգարման ռիսկը: Մասնագետները ուսումնասիրել են աքսեսուարների տարբեր մոդելների ազդեցությունը և պնդում են, որ վակուումային հարմարանքները կարող են օգտագործվել օրական ոչ ավելի, քան 1 ժամ: Ընդհանուր և պլանշետներ `ոչ ավելի, քան 3 ժամ:

    Մոնիտորինգի ականջակալները մասնագիտորեն օգտագործելիս պետք է փորձել ավելի հաճախ հանել դրանք: Նման լրասարքի օգտագործմամբ երաժշտություն լսելը չպետք է գերազանցի օրական 4 ժամը:

    Ուսումնասիրելով մարդու առողջության վրա ժամանակակից հարմարանքների վնասակար ազդեցության առանձնահատկությունները ՝ ականջակալներ գնելիս դրանք օգտագործում են միայն անհրաժեշտության դեպքում: Կարևոր է նաև հիշել, որ փողոցում կամ տրանսպորտում այդպիսի աքսեսուար օգտագործելով `շրջակա միջավայրի ընկալումը դառնում է ստորադաս, և դուք հեշտությամբ կարող եք դառնալ այն հանգամանքների զոհը, որից հնարավոր է խուսափել գործիքը միայն անվտանգ միջավայրում օգտագործելով